Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 12, 2011

mohammad faez*moshi

he's , bestfriendforever !~
 
yeah , finally ! ema curik hp aien dan call moshi . you know what ? syiok bole meqepek dgn dea . haha :) rinduu laa nak msok zaman  zaman kta bru nak kenal . hohohoii . kalo bole putarkan masa , persahabatan kta sangat indah . happy selalu . dunia mlik kta la kowt time to ? tak peduli org nak kata apa pown pasal kta bedua . sbb kta taw sapa dri kta . kan moshi kan ? heee . ema egt dea tanak agkt call ema dah td . ema fkir lah asalla lambat sgt dea pick up call ema nih ? skali bunyi suara HELLO ! hahaa . senyum sudah haty ema . start lah beborak yg bukan bukan . ema tnya , ada d mna ? dea jwb , dalam train :) ema fkir why la dea bole lepas dlm train nih ? ema bru egt 2 3 hri lepas dea ada bgtaw yg dea nak pegi smbg blajar mggu nih . ema egt maen maen , but btol la . waaahh , mbe ema dah matang la ! hahaa . GOOD GOOD :) ema tanya why tak naek flight ja pegi kl , kan senang ? tak tak . tok aku buat terok nak jalan jauh . haha . KELAKAR . beasa la . prg tua mmg suka bejalan kan . heshhh . yg takbole blah , ema bgtaw yg ema print out pict kami yg kat atas nih beso beso then letak dlm blek , tetba dea GELAK . samseng hg noh ! ema teros ckp ' nnti senang la aku nak bgn dr tdo , tros bole ckp kat hg , MONINK MOSHI ! ' ketawa lagi hg . haha :) pdahal dusta belaka . kuakua . nseb laa kta smpat jmpa kan before hg pegi cheras to . tdk , nges tak betempat la aku mbe baek pegi tanpa kta apa apa . ayat buat terok . ehh , aku kta apa kt hg td weh ? kita nak buat lndsan keretapi dr kk smpai langkawi kan ? jnji dah kan ?  hg nak tlg aku kan ? hahaa :) moshi jawab , KELIA BLEK :) ema tnya la , hg nak pegi mna ? dea kata , aku nak kawen sudah :) hahaa . BERANGAN KAU ! stdy bg dpt sglung dploma dlu . hg dh jnji td kat aku kan ? so tunaikan . sumpah ema tak bole lupakan saat saat melawak dgn dea dlu . ema rinduu smua too . persahabatan kami byk sgt dugaan . terlalu banyak , lepas satu satu . heshh . sabar jela ;) but ema gembira , kami mseh lagi bersahabat wlaupown tak rpt mcm dluu . tp ema taw , dea stu stunya sahabat yg terbaek ema penah ada :) sayang hiang la wehhh . tggu aku nohh ? nnti mai bwk bukti yg dpt dploma wehh . aku doakan hg :) TAKE CARE bro ~ jgn lupa aku wehh . kalo nak cieta psal kami bedua , rsanya tak ckup , kna buat blog bru laa bru mntap story merapu kami . haha :)


No comments:

Post a Comment