Sunday, May 22, 2011

politeknik , ALHAMDULILLAH :)

part one :)

yes , thnks GOD . ema dpt politeknik , dipl teknologi maklumat(pengaturcaraan) . ema suka sgt sgt . ema bru bole senyum lega hari nih . YA ALLAH , terima kaseh atas rezeki yang KAU berikan . aku menghargainyaa . ema pegi umah shda ptg td , ema sruh dea check kejapp . YA ALLAH , punyala lambat . dalam hati ema , dugaan banyak sungguh aihh . problem loading lah , ape la . hadoooii . and lastly , TAHNIAH ! yes , i got it's :) b , u pown dapat kan ? dipl teknologi maklumat(rangkaian) . hahaa . i terus text u kan b . u suka kan ? u kata kalo dkt dgn i lagi u suka sbb bole tlg tgk tgkkan i :) b , i tahu u tak suka dok PLKN , tp pecayalah b , smua to akan berlalu jgakk . trust me . i rndu you b . hp dah kena amik kan petang td ? ngehngehh :) i akan rndu u . akan okay ? ptg td i ke rumah mak sdre u b , then mama and abah dtg , mama tnya ' ema dpt poli tak ? wdy mcj td kata dea dpt poli , ema yg bg taw ' saat to i senyum saja yang . ' yes , dea dpt , ema dgn shda sama course ' masing masing senyumm . i tgk kak ngah td , i rndu u sgt sgt . muka u dgn kak ngah kan lbeh kurang , sampai irfan kata kalo u pakai tdung , sjbik muka kak u . haha . kelakar kan irfan ? kejammm .

part two :(

ema pegi biliion malam nih , ema jmpa fahmy , then borak borak . fahmy tnya sapa lagi dpt poli , ema ckp lah , shda , ziqah , shamer , ateyn , rmai la . then dea tnya , wady dpt tak ? ema senyumm . dapat la bhai :) haha . 2 2 gelak . tetba dea tnya mcm nih kat ema

FAHMY ; eh , dgr kata hari wady nak pegi plkn , ngesnges kat mak dea kata takan pegi . btol ka ?
EMA       ; hah ? sapa yg suka berpisah dgn parents kan ? tambah plak dea rpt dgn mama dea kan .  
                 normal lah cek ooii . kan dea tak penah pisah dgn ibu bapa dea . heyyy .
FAHMY ; elehh , agak agak laa nak nges pown . cover laa .
EMA      ; ehh , hg ktuk dea ehh ? bia lah dea nak ngess . kecian kat dea tahu . dea tak suka stay sana .
                  aku plak yg nges kat snie takot dea jadi pape kat sana . dah la dea to senyap teqok .
FAHMY ; jgn la nges wehh . mcm laa kat sana tada kawan , agm ada kan ? aden lagi ? rmai  geng langkawi
                 kat sana . takan dpa nak bia jadi pape kat wady kot . kalo kna buli skali pown , takan aden nak
                 tgk mbe sndri kna buli kot . takan la agm kejam sgt kot ? hg nih , jgn fkir ngative okay ?
EMA      ; tapi aku takot la fahmy . jd pape . wady dah berulang kali bgtaw dea tak suka stay sana .
FAHMY ; trust me ema . he's will be fine at there okay ? dah tba msa dea jauh dr family dea , takan nnti
                 hampa kawen hampa nak dok stu rumah dgn mak pak dea kot .
EMA      ; hah ? kawennn ????? hahahaha :)

2 2 org kami gelakk . ema tak terfkir smpai ke situu , honestly , kalo ada jdoh , ema trima :) ema tak penah malu dgn wdy , bia la org nak kat ank mak ke apa ke kat dea , ema tak kesah . dea tak kaco org pown kan ? so jangn dengki bole la kot ? bia la . dah nma pown anak mak pak kan , takan tanak ngku ank mak pak kot ? heyy . mnusia zaman skrg la . bla dh mngkat rmaja , mna maw mai skolah pak @ mak hntaq . maw naek mto sndri laaa . malu mai dgn mak @ pak . huhh ? smpai mcm to noh dpa ?? ema respect wdy satu saja , sbb dea dgr satu persatu cakap mak dea , pak dea . kira dea laki yg hmpir smpurna . tiada yang sempurna , melaenkan ALLAH S.W.T . manusia di jadikan sebaek baeknya di SISI ALLAH :) kalo tada ibu bapa , akan lahirkah kta di dunia ini ? bkn nak puji , mbe mbe laki ema ema mngaku , smuanya balek lewat malam , smuanya tak pndai sgt , tp dpa jaga haty mak pak dpa . tada yg trluka lgsg . dpa taw dpa tak bole bg kjayaan , tp dpa jga tatatutur mreka sbgai manusia yang muda untuk menghormati org yang lebih berumur . ema respect mbe mbe laki ema . cayala guys . sayang hampa smua :) okay , BYEBYEE :)

No comments:

Post a Comment