Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

kisah pedoman =_+

b , egt ? egt apa yang u bt kan i pd 14 jun 2009 ? u minta clash okay . i egt smpai skunk kot . mseh lagi trpahat di fkiran :) tp i bole senyum , sbb u mseh dgn i smpai skunk . LEBIU . HAHAA :) see my smile . byyk sgt muka senyum kot , sbb apa ? sbb aku nak tegelak ungkit kesah nih . malam to , esok da start skolah , kami cuti prtngahan tahun , dalam time cuti nih , wdy pggil ema pegi kndri kak spupu dea kawen kat KGKUAHH . so ema pegi lah . smpai ja sana , wdy yg smbot . ema senyum sajala . then time nak mkn , ada la minah nih , si P . aku mcm nak kenal ? ema egt blek kat mna eh ema jmpa dea ?? so ema abaikan . wdy pekenalkan ema kat dea . ema pown senyum . bby , nih p**** , p*** , nih ema , gf wdy :) so kami senyum senyum mcm to . then p*** msok dlm uma . ema tnya la wdy , sape to yang ? then wdy cieta , dea dlu dok sbla uma tokwan kat cnie , dh mcm cucu agkat tkwan la , fmly dea rpt dgn fmily mma blah cnie . dpa pndah p KLANG time b form 1 mcm to la , kalo ada kndri pape dpa blek mai lgkawi , tlg tlg apa yg ptot . oh , okay . p*** nih umur tua staun dr ema and wdy . dlm hty ema katalah , msti p*** NIH MCM KAKAK KAT PADA WADY . ahahaha . stgment to aku takbole blah * last last 5 bulan jgak jd awek hg wady oooiii . hahaa . laknat lagi cinta aku pd kau , kang taklama kau dgn dea . hahaaa . malam to , tetiba ja wdy mcj mcm nih ' KITA CLASH NAH BBY ? ' mna aku tekejot pown . mngalirlah airmataku tnpa diduga . hahaaa . then esok ema p skolah cieta kat mbe mbe , dpa tak pcya . dpa kta ema bhg . and last last geng laki cri sbb knp wdy clash dgn ema . nseb la sorg laki mbe baek wdy jmpa ema then bgtaw yg wdy cple dgn bdak KLANG nma p*** . huh ? aku mcm nak kenal . tp ema tak pecaya slagi wdy tak mngaku . then satu ptg to , ema tgrak hati nak mcj wdy , you sehat ? sayang i tak lagi ? i rnduu you . tgk tgk mat wdy repl ' sory ema , i dah tak cintakan u . cinta i pda p*** skrg nih ' hg taw aku btpa ? aku lari pegi umah shda , spupu wdy smbil ngesnges . then shda pjuk . hmmm . malu kot shda . hahaa . lantak lah ! and lpas dri to ema nak lupakan dea , dtglah sorg mmat nih , dea slalu bg ema gelak kalo dea dok dgn ema . smpai stu malam nih , mamat nih mnta cple , then ema accept , dlm hty ema kata ' apasala aku cple kan , wdy pown kianat aku jgak ' haaaa . thenn smpai laa ema keja part time d sbuah kdai , shda bgtaw yg wdy nak num ema . waaaahhh ' xcitet aku kot ? haha . bgila aku . wdy text mlm to tp ema tak repl sbb dea gna htlink , ema gna celcom time to . then kami mula rpt lpas to , smpai la open skolah blek , time latian atlet , wdy belikan ema new sim card htlink . uh ?? apa mksud kau ? nak tackle aku blek kan ? ahaa . pos kat csin ema plak to . hahaa . sumpah ema tk terniat nak curang kat boy ema time to , tp boy ema byk kntoi awek laen dgn ema , smpaila saat boy ema pegi plkn time to , ada lagi minah to ngaku gf dea . ema pown ignore ja . tp bkti dpn mta , bkn takat sorg 2 bf ema kntoi , rmai kot . so ema kata , hg curang , aku pown curang . so brmulalah episode ema dgn wdy nak besama blek . haaa . sayang jgak aku kat dea kan ? ahaaa :) mna bole tipu lagi , ema mmg sayangkan dea , tp ema tkt dea bt lagi mcm to kat ema . hahaaa :) aku penakot la kot ? hahaaa . so ema mula trma dea lagi , ema tnya la dea , b , p*** to sipa sbnarnya ? dea stry la yg time to dea tak trniat nak clash dgn ema , tp fmly dea in problem so dea tanak babitkan ema , trpksalah dea lepaskan ema . ema pown rsa serba slh sbb tduh dea mcm mcm :) but ALHAMDULILLAH , smpai skunk hbngn kta kan sayang ? ehh lupa , si p*** to maw ema tak pena knal , dlu time ema dgn wdy clash time form2 , ema penah tgk pict p*** dlm hp wdy . hahaaa :) then last year , 8 jun 2011 , ema jmpa p*** to d kndri time kawen kak wdy :) comey kan p*** . mnis , dh brtdg . tp tk thn sbb dea tggi , ema pndek , trsa la jgak kan ? hahaaa . da lepas pown . tp dlm bln 8 mcm to , p*** to text wdy . ema nges kot . babeng la . aku tak kacau bf hg pown . egt egt blek kecian wdy , ema tduh dea curng . bgai nak rak wdy pjuk :) best la sayang , bila sayang nak pjuk lagi ? lmanyaa you tggalkan i ;( hmmm . i rnduu lahh . so , sekian , smpai snie saja . apa apa yg brlaku , ema akn updates laen okay , sbrg prtyaan tggalkan commet yea :)

p/s ; smpai skunk ema fobia kalo dgq nama PYKA . ooppsss , terkantoii sudahh :) chill . ema da lupakan pown smua nih , jdikan sbgai stu pngjaran . thankss wdy sbb sayangkan ema :)

No comments:

Post a Comment